Alla inlägg under juni 2013

Av Camilla Östlund - 10 juni 2013 09:43

Har inte hunnit att uppdatera bloggen på ca 10 dagar pga en massa jobb hela veckan och i helgen har vi storstädat hela lgh då vi har haft visning, ska kanske flytta ut till Kullavik om alla parter godkänner varandras lgh och sånt. Så om de blir en flytt så blir de i sep/okt och då kommer vi att hamna på en adress som är mer attraktiv än den vi har idag    villket gör att de blir lättare att byta till nåt lite närmare stan senare om vi vill flytta igen. Men jag tror att vår nästa flytt blir till ett hus, har suttit lite i dom tankarna att skaffa hus redan nu men kom fram till att om vi väntar ca 3-5 år till så kan vi köpa vår drömbostad vilket vi tror kommer göra att vi kanske inte flyttar mer innan vi blir gamla.   

 

Idag blir det mera jobb, dottern ska snart till dagis då jag jobbar kväll, har verkligen börjat trivas jätte mkt på jobbet nu, det är nästan så jag börjar längta dit när jag inte jobbar   men innan de e dax för de så ska vi bara mysa vid tv:n och ta de lugnt då tösen håller på att bli förskyld    men de går nog snart över... 

 

Kramizar  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards